Kenkadang otak dan badan perlukan rehat

Aku rehat lari hujung minggu ni. Banyak juga celoteh di media sosial minggu ni. Aku skg pun malas sgt nak komen lebih2 dah. Aku samada komen sikit dan tak maki sgt macam dulu. Cuma tulis “aku sokong dibuat demikian”, atau “saya kurang bersetuju dibuat demikian” atau memberi pendapat seperti menyoal kembali. Dunia ni bukan sempurnaContinue reading “Kenkadang otak dan badan perlukan rehat”