Progress Surau Raudah Al Jannah

Assalamualaikum w.b.t dengan rendah diri, kami memohon bantuan Tuan/Puan untuk menginfakkan sedikit sumbangan bagi tujuan pembinaan surau Raudah Al Jannah..di samping itu, kami memohon untuk Tuan/Puan bersama kami untuk membuat hebahan mengenai kutipan ini.. Segala kerjasama dari pihak Tuan/Puan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Semoga Allah membalas segala kebaikan yang Tuan/Puan lakukan. VideoContinue reading “Progress Surau Raudah Al Jannah”

Selamat Menyambut Ramadan 1442 H (2021)

Salam Ramadan 1442 H Kali ini aku dan family dapatlah mengunjungi ramadan setelah tahun lepas tak dapat kunjung akibat PKP. Jadi tahun ni, dapatlah kunjung walaupun hari pertama ni SOP macam tak terjaga sangat. Aku harap hari2 berikutnya dijaga dengan baik la kot. Padat gak tadi beb. Jadi, sempena Ramadan kali ni, harap semuanya dapatContinue reading “Selamat Menyambut Ramadan 1442 H (2021)”

Playpen dan budak

Anak aku yang kedua memang aku tak pernah bagi dia naik walker setahu aku sebab aku mmg tak beli dah kat dia. Aku beli kat Shopee bendalah tu dan taruk dia dalam tu. Main puas2 tergolek dot pun takpa bawah lembut. Aku nasihatkan korang tak payah beli walker. Dia berlatih jalan sendiri dan berdiri sendiriContinue reading “Playpen dan budak”