100k Kes Covid Dalam Sejarah

24 Disember 2020

Alhamdulillah.

Dalam seminggu dua ni, aku belajar lagi perkara penting. Aku ada tengok beberapa IG menerusi wife aku punya IG sebab aku tak aktif sgt IG.

Aku tengok benda yang sama aku pernah cakap sebelum ni.

Di mana tak kisah ko buat baik mcm mana pun.
Tak kisah kita tunjuk niat menderma bagi org ikut ke
Tak kisah kita rakam video kita tolong sahabat yg sakit untuk niat org lain buat sama ke.

Akan ada sentiasa pengutuk dan pengeji.

Jadi apa kesimpulannya hakiki?

Ko balun aje buat apa ko nak buat (yang baik buat ko), dan teruskan. Lantak pi kat org lain.

Sahabat yg baik akan menegur dgn baik jika salah dan menyokong jika benar.

Come on. Nabi Muhammad pun dikeji tatkala nak menyebarkan agama Islam. Takkan ko hati tisu kot?

Relax dan move forward.

.
.

Progressive Run penting untuk finish strong. Ianya alternative kepada tempo (kejap laju kejap slow).

So dalam seminggu buatlah.
Progressive Run
Easy/Base Run (maintain pace)
Speed Training

Alhamdulillah dah siap rupanya spek aku. Oakley jenamanya. Oklah cuma agak gabak skit. Kena biasakan pakai la kot.

Hari jugak cecah 100k kes covid. Adeh. Semoga Malaysia terus berjaya mengekang wabak ini. InsyaAllah. Doakan yg baik2 sahaja.

Published by razorjr

Research and Academician

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

<span>%d</span> bloggers like this: