Salam Ramadhan semua,

Kita kenkadang fikir.

Pikir punya pikir sampai nak buat sesuatu benda baik pun takut orang kata

Tapi takkan anda pun tidak tahu.

Anda boleh cuba sendiri.

Cuba komen mana2 berita di facebook sebagai contoh.

Buatkan supaya anda berpihak kepada sebelah pihak.

Confirm ada banyak jawapan yang anda terfikir orang akan jawab macam tu pun ada

Yang tak terfikir pun ada

Tu pun belum tahu berita ni berat sebelah ke tak.

Cuba anda pula tengok orang-orang yang amat berjaya dalam hidup mereka.

Aku jamin 1000% yang mereka ini jenis lantak pi hangpa nak kata apa.

Dato Alif Syukri ke.

Datuk Vida ke

Dato Dr. Fazilah Kamsah ke.

dan lain2 lagi.

Mereka semua berjaya dan beribu lagi yang berjaya.

Apa persamaan mereka adalah apa peduli orang kata.

Yang penting hidup mesti terus dan berjaya.

Rancang apa anda akan buat.

InsyaAllah semuanya akan berjaya.

Cuba dan cuba sehingga dapat.

 

About the Author razorjr

Research and Academician

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s