Membuang tumbuhan yang tumbuh meliar di kawasan rumah

Pagi tadi sempat aku memotong dan meracun pokok2 kecik yang tumbuh secara meliar kat kwsn yang tak sepatutnya. So dah gergajikan pokoknya dgn hati2 and then bancuh bancuhan racun rumpai dgn bahan2 lain untuk bagi pokok2 ni mati. Dah lama nak buang tp akhirnya hari ni berjaya sempurnakan tugas ni. Lepas ni biar dlm seminggu and then nak simenkan balik kawasan tu kot. Supaya dia tak tumbuh dan dpt cahaya matahari dan punca air untuk dia tumbuh balik. Tengoklah mcm mane.

Published by razorjr

Research and Academician

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: