Apam Balik Durian Tunggal

Apam Balik Durian Tunggal ni mmg hampir kerap gak lepas solat jumaat atau hari Ahad ke aku dtg beli. Aku tak pasti hari apa dia tutup tp yg penting apam balik dia paling sedap aku pernah makan di Malaysia ni. Lokasi amat rare iaitu kat pekan Durian Tunggal aje tp gerai biasa aje takde org luar tahu pun hehehehe. Harga amat berpatutan dan macam kat Indonesia Martabak Manis. Tapi dgn harga jauh lagi rendah beb. Korang tengoklah harganya dan rasa dia mmg sedap betul. Rm3 yg plain tu pun dari dulu harga gitu beb. Dah bertahun tahun mcm tu berbanding yg kat luar sana jenis hipster harga mahal untuk martabak manis/apam balik.

Korang waze ke Apam Balik Durian Tunggal. Hehehe. Seriously the best. And Rare. Aku rasa dia tutup hari rabu aje. Jumaat, sabtu ahad dia bukak. Start dlm tengahhari gitu ke petang.

Published by razorjr

Research and Academician

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: